hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم| نخستین نمایشگاه ملزومات حجاب و عفاف برگزار می شود

قم| نخستین نمایشگاه ملزومات حجاب و عفاف برگزار می شود

نخستین نمایشگاه ملزومات حجاب و عفاف استان قم با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن طراحان مد و لباس استان قم  از چهارم تا چهاردهم اسفند ماه سال جاری در نگارخانه شهید آوینی برگزار می شود.
سکینه خانی مسئول اجرایی نمایشگاه ملزومات حجاب و عفاف در گفت و گو با خبرنگار رویداد ایران در قم،بیان کرد: این نمایشگاه با همکاری انجمن طراحان مد و لباس استان قم برگزار گردیده است که با توجه به نوپا بودن این انجمن، تلاش داریم این نمایشگاه در جهت حمایت از دانشجویان و تولیدکنندگان عرصه مد و لباس استان باشد.

وی با اشاره به غرفه ها و عرضه محصولات این نمایشگاه عنوان کرد: این غرفه ها با حضور ۲۵ شرکت کننده اعم از دانشجویان طراح مد و لباس و تولیدکنندگان لباس زنانه است که با ارائه غرفه های لباس اجتماع و پوشش های اسلامی شامل چادر، مانتو، لباس و ملزومات حجاب در این نمایشگاه شرکت کردند.

خانی با بیان اینکه سعی شده از محصولات داخلی در نمایشگاه استفاده شود، ابراز کرد: هدف از برپایی نمایشگاه بر این بود که توانمندی های طراحان مد و لباس استان و نیز تولیدکنندگان لباس در معرض دید عموم قرار گیرد که با ثبت سفارش در جهت حمایت آنها برآییم.

وی با عنوان اینکه میز یادبود برای شهدای اصناف و حجاب و عفاف در نظر گرفته شده است، گفت: با حمایت بسیج اصناف قرار شد میز یادبودی برای شهدای اصناف و حجاب و عفاف بکار گرفته شود تا هم یادی از ۱۳۰ شهیده استان و نیز شهدای اصناف انجام شود و نیز کتب مرتبط با آنها به صورت رایگان به بازدیدکنندگان اهدا شود.

گفتنیست این نمایشگاه با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن طراحان مد و لباس استان قم از چهارم تا چهاردهم اسفند ماه، همه روزه در ساعات ۹:۳۰ تا ۱۳:۳۰ و ۱۶:۳۰ تا ۲۰ در نگارخانه شهید آوینی واقع در بلوار جمهوری، نبش کوچه ۲۸ برگزار میگردد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد